Podobne wpisy
Voigtlander 40mm Nokton f/1.2 VM – trochę mniej, trochę więcej
PrzezDariusz Kanak
Jaki jest obiektyw Voigtlander 40mm Nokton f/1.2 VM i jak go klasyfikować? Nie wiem… Chyba jest już wyraźnym przykładem zmiany polaryzacji produkcji w firmie Cosina właściciela…
Voigtlander Apo Lanthar 50 mm f2 – obiektyw zbyt doskonały
PrzezDariusz Kanak
Fotografowie, a fotografujący w szczególności, w sprzęcie jaki używają, doszukują się nieustannie perfekcji i doskonałości. Autofocus musi byś coraz szybszy, a obiektywy coraz ostrzejsze. Tradycyjnie: szybciej, ostrzej, więcej….
Sony a7 – najlepszy pełnoklatkowy bezlusterkowiec w 2019 roku?
PrzezDariusz Kanak
Sony a7 – cyfrowy klasyk Skąd taka teza dla Sony a7? Dla wielu, a właściwie dla 99% fotograficznej populacji, absurdalna. Dlaczego aparat, który ma już…
DNG Flat Field kontra Voigtlander 15mm f4.5 Super Wide Heliar
PrzezDariusz Kanak
Colour shifts – przebarwienia na brzegach kadru. Jak DNG Flat Field uratował Voigtlander 15mm f4.5 Super Wide Heliar. DNG Flat Field – panaceum…
album fotograficzny|fotografia|Grzegorz Dembiński|Małgorzata Mikołajczyk|pisanie o fotografii|recenzja
List do chłopca z latarką – Grzegorz Dembiński
Należę do kręgu czytających osób, jeszcze czytających. Czytam głównie na czytniku. Ale książki fotograficzne kupuję i czytam po bożemu, jak dawniej, ciesząc się zapachem farby drukarskiej, szelestem…
Voigtlander Nokton 50mm f/1.5 aspherical VM II – prawie…
PrzezDariusz Kanak
Nokton, Nokton i Voigtlander Nokton 50mm f/1.5 aspherical VM II Vintage Line – tak długiej nazwy to chyba jeszcze w rodzinie Voigtlanerów nie było? A i samych Noktonów już chyba…